Een CRM-systeem voor de midden en kleine organisaties
Een betaalbaar crm-systeem dat je kunt uitbreiden op het moment dat je bedrijf groeit. En bovenal slimme software waarmee je je bedrijfsvoering vereenvoudigt en verbetert, zodat je tijd bespaart en efficiency wint.
Voor zelfstandigen zonder personeel en kleine bedrijven lijkt een crm-systeem misschien te hoog gegrepen. De meeste producenten van crm-software richten zich op grote organisaties. De kosten van deze uitgebreide crm-systemen zijn voor de kleinere bedrijven niet op te brengen.
Alexion CRM is juist ontwikkeld voor kleinere ondernemers en organisaties, omdat wij weten dat ook zij kunnen profiteren van een goed georganiseerd klantbeheersysteem. Daarom is Alexion CRM ingericht voor hun specifieke wensen en eisen. Onze klanten managen hun klantrelaties, klantacties, projecten en sales in een betaalbare online of lokale oplossing.
Zo wordt iedereen op zijn beurt ook een specialist in connecties.
Het Alexion CRM-systeem in het kort
Beheren van relaties, klantacties, uren en projecten
Maatwerk aanvullingen op het standaard crm
Geen business is hetzelfde. Een schoonheidsspecialist bewaart heel andere gegevens dan een vakgarage. Een accountant moet zijn berekeningen uit kunnen draaien in een foutloos rapport.
Daarom komt elk crm-systeem van Alexion CRM met een extra set velden die je kunt toespitsen op jouw specifieke expertise. Hierbinnen bewaar je specifieke product- of klantgegevens en marketinginformatie. Daarnaast zijn er koppelingen en modules om data uit andere applicaties op te halen. En wil je een functionaliteit die Alexion CRM nog niet biedt? Dan kunnen we dat vrijwel altijd op maat maken voor een lage meerprijs.
Breid je CRM-systeem eenvoudig uit
- Bestaande tabbladen aanvullen met een of meer (eigen) velden
- Koppelingen leggen met andere softwareprogramma’s, lees meer over welke koppelingen we al hebben gemaakt.
- Nieuwe tabellen toevoegen voor het bijhouden van extra gegevens
- Tabbladen toevoegen op verschillende plaatsen in de software
- Inlezen van webformulieren, bijvoorbeeld een contact- of boekingsformulier van je website
- Automatische berekeningen en controles
- Extra overzichten en rapportages