Aangetekende e-mailing versturen
In onderzoek is het versturen van aangetekende e-mailing vanuit Aleixon CRM via www.aangetekendmailen.nl, partner van KPN.
In Alexion CRM kan je dan eenvoudig aangeven bij de e-mailing of je deze aangetekend wilt mailen. aangetekendmailen.nl zorgt dan voor de rest.
Deze manier van aangetekend versturen is hét alternatief voor het ‘ouderwetse’ aangetekend versturen per post. En heeft dezelfde wetelijke rechtsgeldigheid.
Ook geïnteresseerd in het aangetekende e-mailing versturen?
Sluit je aan en laat het ons weten! Mail of bel ons en ga ook voor de zekerheid van het digitaal versturen van aantekende e-mail 🙂
Het verhaal volgens: Aangetekend Mailen®
De traditionele postmarkt is snel aan het veranderen. Het snel, efficiënt, veilig en met zekerheid versturen van digitale bestanden al dan niet via e-mail wordt steeds belangrijker. Aangetekend Mailen speelt in op deze verandering. Daarnaast krijgt u door de dienst meer grip op het post verzend- en ontvangstproces, waarbij interne processen zo optimaal mogelijk op elkaar afgestemd dienen te worden. Met de tussenkomst van Aangetekend Mailen is het mogelijk om documenten ‘Goedkoper dan een postzegel met meer zekerheid dan Aangetekend’ te versturen.
Verzender Aangetekend Mailen
Als verzender wilt u zekerheid hebben of uw bericht bij de juiste persoon aankomt en het originele bericht zeker stellen. Met het gebruik van de dienst Aangetekend Mailen® beschikt u over deze zekerheid. Uw aangetekende e-mail wordt als vergelijkbaar met de aangetekende post verzonden. Lees verder om Aangetekend Mailen® te gebruiken. Meer weten hoe Aangetekend Mailen werkt..?
Ontvanger Aangetekende email
Als ontvanger heeft u van Aangetekend Mailen® een aangetekende e-mail ontvangen waarin u gevraagd wordt deze te accepteren. Om te weten wat dit voor u betekent lees verder om de aangetekende mail te openen en te behandelen. Meer weten hoe Aangetekend Mailen
Digitale Handtekening
Tevens kan de verzender met de Aangetekende e-mail de optie mee sturen voor een Digitale Handtekening retour, waarmee de ontvanger eenvoudig zijn handtekening kan zetten. Hiermee geeft de ontvanger aan dat deze akkoord gaat met de inhoud van het document. Deze manier van ‘ondertekenen’ staat gelijk aan het handmatig plaatsen van een handtekening en is daarmee rechtsgeldig. Dit is conform de Wet Elektronische Handtekening, zoals omschreven in het Burgerlijk Wetboek 3, art 15a.