Aanpassingen aan de Alexion CRM Support Chat

In Alexion CRM online 7.0 is het mogelijk om direct met ons te chatten via onze Support Chat aan de linker onderkant van de programma. In de nieuwste versie hebben we enkele aanpassingen gedaan zodat het nóg makkelijker wordt 🙂

Zo hebben we gemaakt dat het beter zichtbaar is als er door ons geantwoord wordt op een gestelde vraag. Daarnaast wordt er ook een geluidje afgespeeld (dit wordt misschien nog aangepast, afhankelijk van jullie terugkoppelingen en onze voortschrijdende inzichten).

Daarnaast hebben we de time-out van de chatsessie verlengd van vijf minuten naar een uur. Als er ‘n uur lang geen berichten worden verzonden, wordt de chatverbinding automatisch gesloten.

Ook hebben we de koppeling met onze Online Support verbeterd, je hoeft nu geen sessiecode meer over te typen. Met één druk op de knop kunnen wij je tijdens een chatsessie online ondersteunen.

De afgelopen tijd hebben velen van jullie de chat kunnen uitproberen, wij zijn zeer enthousiast over de mogelijkheden en hopen dat jullie dat ook zijn!