Bug in Alexion CRM

Iedereen vindt een goed werkend programma fijn. Niemand vindt foutrapporten leuk. Voor ons zijn foutmeldingen echter superbelangrijk.

In de nieuwste versie van Alexion CRM online hebben we gemaakt dat foutmeldingen automatisch worden verstuurd zodat we deze sneller krijgen en sneller kunnen verhelpen waardoor de gebruikers van Alexion CRM prettiger kunnen blijven werken.

We doen ons best om alle functionaliteiten, verbeteringen een aanpassingen die we maken, grondig te testen. Soms komt het voor dat er toch nog een foutje in zit. Dan verschijnt er een foutmeldingsscherm. Het foutmeldingsscherm geeft ons belangrijke informatie over waar de fout zit, zodat we deze snel kunnen achterhalen en daarmee ook oplossen.

In het scherm heb je als gebruiker ook de mogelijkheid om erbij te zetten wat je aan het doen was of kan je ons een berichtje sturen.

Het nieuwe foutmeldingsscherm van Alexion CRM

Om te zorgen dat we alle fouten sneller kunnen achterhalen en oplossen, hebben we gemaakt dat deze meldingen nu altijd worden verzonden.

Privacy

Het foutrapport bevat naast de foutmelding ook enkele andere gegevens, zoals de computer- en gebruikersnaam. Wil je dat deze informatie niet wordt verzonden? Dan kun je nu ook kiezen om de foutmelding anoniem te versturen. Gebruik hiervoor het “Verstuur anoniem” vinkje op het foutmeldingsscherm. Op deze manier worden er geen persoonlijke gegevens verzonden.