SignRequest logo en tekst

In Alexion CRM online 6.2 hebben we een koppeling met SignRequest toegevoegd. Hierdoor kun je gemakkelijk Documenten, zoals overeenkomsten en contracten, digitaal laten ondertekenen door de klant. Hierbij hoeft de klant niets uit te printen, scannen of op de post doen.

Via één druk op de knop in Alexion CRM kun je de contracten versturen. Vervolgens wordt er een e-mail gestuurd naar de ondertekenaar met de vraag om het Document te ondertekenen.

SignRequest handelt vervolgens de ondertekening af. De ondertekenaar kan heel makkelijk het document ondertekenen. Na ondertekening krijgen jij en de ondertekenaar een e-mail met het ondertekende document. Zelf krijg je ook een “ondertekeningslog”. In dit ondertekeningslog wordt informatie zoals e-mailadres, tijdstempel en informatie over de computer waarop het ondertekend is opgeslagen. Dit is een juridisch geldig document geworden.

Vervolgens kan het ondertekende document automatisch als pdf worden ingelezen in Alexion CRM. Op die manier kun je de ondertekening makkelijk terug vinden.

TIP: Wil je kijken wat de mogelijkheden zijn voor jou? Vraag bij ons een gratis testaccount aan 🙂

 

Meer informatie over hoe je de koppeling moet instellen kun je vinden in de FAQ of bekijk meer informatie op de website van SignRequest