We zijn bij Alexion Software elke dag bezig om Alexion CRM beter en sneller te maken, uit te breiden of op een andere manier te verbeteren. Dit betekent dat er zichtbaar en onzichtbaar veel verandert. Al deze wijzigen kunnen effect hebben op op de manier waarop je met Alexion CRM werkt. We begrijpen het lastig is om op de hoogte te blijven van deze veranderingen en daarom vroegen we ons af hoe jullie dat ervaren. In november hebben we een enquête verstuurd om achter te komen op welke manier we deze informatie beter inzichtelijk kunnen maken.

Voor iedereen die heeft gereageerd: hartelijk dank 🙂
We gaan met jullie feedback aan de slag!

Resultaten

Door de antwoorden op de vragen uit de enquête hebben we vele ideeën gekregen over manieren waarop we informatie kunnen, willen en/of gaan delen. Maar voordat we vertellen wat we gaan doen, eerst wat interessante grafieken:

 

Conclusies

  1. Wat gaan we concreet doen: Als eerste zullen we beginnen met een nieuwsbrief elke maand (proberen) te versturen. In de nieuwsbrief zul je een overzicht vinden van nieuwsartikelen die we op onze website plaatsen. Dit gaat dan over nieuwe features, aanpassingen aan bestaande mogelijkheden of uitleg over hoe je iets moet doen.
  2. Uit de enquête blijkt dat jullie avontuurlijke gebruikers zijn. De meeste (47%) klikken op nieuwe knoppen om te kijken wat het doet. Om te zorgen dat je nog beter weet wat een knop doet, gaan we meer informatie toevoegen. Vooral bij knoppen waarbij je dingen moet instellen zullen we meer informatie weergeven over de functie van de knop.
  3. Naast bovenstaande punten hebben we enkele ideeën over hoe we ervoor kunnen zorgen dat jullie meer uit Alexion CRM kunnen halen. Hiervoor hebben we tijd nodig om deze verder te bedenken/ontwikkelen. Als we zo ver zijn zullen we die zeker met jullie delen.
    Bijvoorbeeld: het Hoofdmenu aanpassen/verbeteren omdat die veel wordt gebruikt (tot onze verbazing), het weergeven van tips bij het opstarten van het programma, etc.