Inkomende telefoonintegratie

Bellen is nog steeds de meeste voorkomende manier om in contact te komen met jouw klanten of de klanten met jou. Dankzij een integratie van Bubble en Alexion CRM wordt beantwoorden van een telefoontje en het vinden van de klantgegevens nog makkelijker. Niet alleen zie je meteen wie belt, maar ook overige klantgegevens zijn snel beschikbaar.

Bubble is een programma dat je installeert op de computer waarmee je VoIP telefoon is verbonden. Op deze manier kan je zien wie er belt, voordat je op de telefoon kijkt. Ook het opnemen van het telefoongesprek behoort tot de mogelijkheden. Bubble is zeer uitgebreid en heeft vele functies.

Voorbeeld van een inkomend telefoongesprek:

Alexion CRM - Red Cactus - voorbeeld pop-up

Wat kan Bubble?

Een makkelijkere vraag zou bijna zijn: wat kan Bubble niet 🙂

Hier een klein overzicht.

  1. Opzoeken van gegevens in meerdere systemen
    Heb je de (potentiële) klant bijvoorbeeld nog niet in Alexion CRM staan? Dan kan Bubble de Google-integratie gebruiken om de informatie op te zoeken. Op die manier weet je eigenlijk altijd wie er belt.
  2. Geschiedenis
    Bubble houdt ook bij wanneer jij of je collega’s de klant voor het laatst hebben gesproken. Op die manier weet je precies wie je moet hebben om meer informatie aan te vragen.
  3. Altijd beschikbaar
    Bubble is altijd beschikbaar. Zolang het gesprek loopt blijf je Bubble zien en daardoor heb je altijd toegang tot informatie en knoppen.
  4. Zelf instellen
    Je kan Bubble helemaal naar wens instellen. Zoals welke informatie er beschikbaar moet komen. Maar ook zijn er 4 knoppen beschikbaar waarmee je bijvoorbeeld kan zorgen dat de betreffende klantenkaart in Alexion CRM automatisch wordt geopend.

Bekijk wat er nog meer kan in deze video van de makers van Bubble (Red Cactus)

Integratie met VoIP

Om Bubble te kunnen gebruiken, moet je verbinding maken met je VoIP-telefonie provider. Bubble heeft ondersteuning voor vele VoIP-providers zoals KPN één, 3CX, Kwebbl, Voys, Vodafone, T-mobile etc, etc.

Zoals bijvoorbeeld Kwebbl van CallVoIP. Zij kunnen je overigens volledig helpen met het opzetten en inrichten van Bubble. Daarnaast hebben ze een demo die je helemaal vrijblijvend een week kan proberen. Lees meer over wat CallVoip kan met Bubble.

Wat kan de koppeling met Alexion CRM?

De koppeling met Alexion CRM zorgt ervoor dat er gegevens uit het CRM beschikbaar worden in de pop-up van Bubble. Bijvoorbeeld naam, aantekening en werknemersinformatie. En via een klein stukje maatwerk kunnen ook andere velden beschikbaar worden gemaakt.

Ook kan Bubble direct de juiste klantenkaart voor je openen, dit doe je met de knop Open kaart in de Bubble pop-up. Op die manier hoef je niet de klant met de hand op te zoeken in Alexion CRM, dat scheelt weer tijd :-).
Daarnaast zijn er nog meer opties denkbaar door de flexibiliteit van Bubble en maatwerk van Alexion CRM.

Benieuwd wat Bubble voor jouw kan betekenen?

Neem dan contact met ons op, dan kunnen we je meer vertellen over de integratie.