Nieuw in Alexion CRM versie 4.0
In Alexion CRM versie 4.0 zijn een groot aantal nieuwe mogelijkheden ingebouwd, vele kleine foutjes verholpen en weer verder verbeterd.
Hieronder een korte opsomming van wat er zoal gedaan is
- Veel verbeteringen in de koppeling met SnelStart 12
- Knop bij “Toon factuur” om een factuur te openen en te exporteren als PDF
- Orders maken bij een Project kan nu ook aan een Persoon, de factuur Organisatie van een Persoon of aan de Moeder-organisatie van een Organisatie worden gericht
- Versnelling bij het inlezen van omzet vanuit SnelStart (met voortgangsdialoog)
- Bij Personen kan nu een nu SnelStart synchronisatie worden gedaan, bestaande kaarten (Personen) worden bijgewerkt. Er worden géén nieuwe kaarten ingelezen
- SnelStart aanmaneningen instellen voor Personen, in samenwerking met Omedi Diagnostisch medisch adviescentrum
- Instellingen: aanmanen Personen toegevoegd. Er kan nu voor Organisatie en Persoon aparte aanmaning-instellingen worden aangegeven
- Mogelijkheid om een afwijkend Ordersjabloon (Snelstart) te kiezen bij een Project, deze wordt gebruikt bij alle Orders die gemaakt worden
- Versnelling van Alexion CRM bij importeren en (gelijktijdige) bewerkingen op het netwerk, in samenwerking met Dynamiet Nederland
- Kleine toevoeging: Verzamelingen met “Bevat niet de tekst” laat nu ook lege kaarten zien, in samenwerking met Tetrix techniekopleidingen
- Alexion CRM makkelijker installeren (minder vaak een herstart nodig van Alexion CRM)
- Uitgebreide Duitse vertalingen, in samenwerking met Texplor Benelux
- MailChimp koppeling verder uitgebreid
- Vanuit Zoekschermen direct een Nieuwe kaart aanmaken. (Contact)persoon niet gevonden? Maak er direct een aan…
- Projecten verbeterd
- Knop “Notitie maken” op de tabbladen Projecten bij Organisatie en Persoon
- Bij het “Projecten afronden” een melding geven als er nog openstaande kosten/uren zijn
- Uren schrijven op een afgerond project geeft nu ook een melding
- Mogelijkheid gemaakt om bij “Factuur naar SnelStart” het Project direct op “Afgerond” te zetten.
- Mogelijkheid een emailing via “mailto” te maken naar alle Deelnemers van ‘n Project
- Gebruiker verbeteringen waardoor het aanmaken van een nieuwe Gebruiker makkelijker is geworden
- Documentbeheer uitgebreid
- Mogelijkheid bijlagen mee te sturen met alle e-mails die je via Documentbeheer stuurt
- Kleine verbetering: tijdens importeren van meerdere outlook e-mails, de mogelijkheid om niet elke keer het correspondentiescherm te krijgen
- Dubbelklik op Dochterlijst-documenten opent direct het document
- Actie toegevoegd om dubbele e-mailadressen te vinden binnen Personen of Organisaties
- Nieuwe versie van ReportBuilder. Deze heeft ondersteuning voor Gantt charts. In samenwerking met Texplor Benelux.