Ondersteuning KPN ÉÉN bellen
Alexion CRM ondersteunt bellen via VoIP van KPN EEN van KPN.
Via de instelling “Klembord bellen” in de configuratie van KNP ÉÉN aan te zetten, kan je met één klik bellen vanuit Alexion CRM. Bellen was nog nooit zo leuk 😉
Daarnaast maak je in Alexion CRM ook nog eens direct een aantekening aan.
Configuratie instellingen in KPN EEN
Klik op het icoontje van KPN één in de onderbalk van Windows en kies voor “Configuratie”. In het scherm wat je dan te zien krijgt zet je onder “bel opties” het “Klembord bellen” aan.
Instellingen in Alexion CRM
In Alexion CRM zet je via menu Extra > Instellingen > tab: Plus > onder: Telefoon het “sneltoets” bellen aan met het Ctrl vakje aangevinkt en een “c” in het invulveld daarachter.
Je kan in Alexion CRM ook heel eenvoudig in plaats van “Sneltoets”, het “callto” protocol aanzetten, dat wordt ook door het programma van KPN bellen afgevangen 🙂