Alexion CRM kan je gebruiken om uitgaande telefoongesprekken te starten via de handige telefoonknop achter elk telefoonnummerveld:

Alexion CRM telefonienummerveld

Om te kijken of het ook mogelijk is om inkomende telefoonoproepen te ondersteunen, hebben we jouw hulp nodig. Laat ons weten hoe jouw “telefoonsysteem” werkt.

Callcenters werken er al jaren mee: Er komt een telefoontje binnen en automatisch worden de gegevens in het systeem opgezocht via nummerherkenning en worden gegevens op het scherm getoverd.

Wij willen kijken of en hoe we deze ondersteuning kunnen toevoegen aan Alexion CRM en daarvoor willen we jullie raadplegen.

We zijn op zoek naar antwoorden op de volgende vragen:

  • Is dit iets waar jullie wat aan zouden hebben
  • Hoe jullie (VoIP) telefoon systeem werkt
    • bijvoorbeeld: merk van je telefoon of telefooncentrale
    • welke software gebruik je hiervoor op de computer
  • Wat je zou willen zien in Alexion CRM als er een telefoontje binnenkomt

Laat jouw op- of aanmerking hieronder in de reacties achter en wij gaan kijken of we deze functionaliteit gaan toevoegen.

6 antwoorden
  1. Hans
    Hans zegt:

    Ja, zeker geïnteresseerd.

    Wij gebruiken Alexion, sinds kort, om onze telefoonverbindingen te starten.
    Centrale: Yeastar Yeastar Cloud PBX
    Toestellen: Yealink T46S

    Beantwoorden
  2. Reind Mulder
    Reind Mulder zegt:

    Dit is iets waar wij wat aan zouden hebben.
    Wij werken met: Yealink T42G plus handsfree toestellen
    Wij gebruiken HIPIN van routIT versie 3.2.0

    Als een telefoontje binnenkomt zou ik graag de Infokaart waar telefoonnummer aan gekoppeld is zien
    – Contactpersoon / bedrijf / telefoonnummer
    – Automatische toevoeging in tel. logboek van het desbetreffende contact
    – Instelbaar of je er meteen een notitie aan wilt hangen – org. en/of persoon

    Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.