Support chat toegevoegd aan Alexion CRM

Sommigen van jullie maken al gebruik van de support-chat op onze website. Vanaf november 2020 is dit ook direct mogelijk vanuit Alexion CRM zelf! Hiervoor moet je updaten naar de nieuwste versie van Alexion CRM 7.0.

De chatmogelijkheid vindt je in de linkeronderhoek van Alexion CRM.

Heb je een vraag of een probleem? Neem dan supersnel contact met ons op via de support-chat. Via de chat kunnen we je snel antwoord geven of direct met je meekijken.

Je kan een gesprek beginnen door op de groene knop te klikken of door een bericht te typen en <enter> te geven.

chatvenster in Alexion CRM

De update installeren

Er zijn een aantal opties om te updaten naar versie 7.0 afhankelijk van welke versie van Alexion CRM online je gebruikt.

Als je al Alexion CRM versie 7.0 gebruikt. Dan kan je updaten naar de nieuwste versie via menu Help > Zoek naar updates.

Als je Alexion CRM versie 6.2 gebruikt. Dan kan je updaten naar versie 7.0 via menu Help > Zoek naar updates

Gebruik je nog versie 5.2? Dan kunnen wij jullie overzetten naar de online versie van Alexion CRM en kan je ook direct gebruik maken dan de inline support-chat 🙂