Verdere verbeteringen aan de SignRequest koppeling
We hebben weer enkele aanpassingen gedaan aan onze koppeling met SignRequest. Deze aanpassingen maken het mogelijk om SignRequest uit te proberen, om een taal in te stellen voor de communicatie door SignRequest en om het verzendbewijs te bekijken.
Demo modus (even uitproberen hoe het werkt)
Het is nog makkelijker geworden om SignRequest uit te proberen. In de instellingen van Alexion CRM kun je nu bij SignRequest het vinkje “demo modus” inschakelen. Vervolgens kun je geheel gratis een document via SignRequest versturen om digitaal te laten ondertekenen.
In de demo modus kan je alle functionaliteit van SignRequest gebruiken.
Je kan het gebruiken om te kijken of SignRequest wat voor jou is. Maar ook om bijvoorbeeld je sjabloon te verbeteren voordat je deze naar een van je klanten stuurt.
De demo modus van SignRequest kan je op elk moment inschakelen ook als je al een koppelingssleutel van SignRequest hebt.
Let op: In demo modus plaatst SignRequest een watermerk op je documenten. Deze testdocumenten zijn daardoor niet rechtsgeldig en echt bedoelt om te kijken hoe het werkt en om jouw (samenvoeg)documenten te optimaliseren.
Bekijk het verzendbewijs
Heb je een document verstuurd voor ondertekening en heb je een email gekregen dat de klant deze heeft ondertekend? Dan kun je nu ook het verzendbewijs op een gemakkelijk manier bekijken. Voorheen werd deze naast het ondertekende bestand opgeslagen en moest je in je documentenmap gaan zoeken.
Vanaf nu kun je via de knop het verzendbewijs openen. Klik op de SignRequest knop bij een verstuurd contract/document en kies vervolgens voor “Open verzendbewijs”.
Als je op “Open verzendbewijs” klikt dan krijg je het verzendbewijs als pdf te zien.
Taal instellingen
Als je een SignRequest verstuurde, kreeg de klant de informatie standaard altijd in het Nederlands. Het is nu mogelijk om tijdens het aanmaken van een SignRequest verzoek te kiezen welke taal je wil gebruiken. Deze taal zal dan door SignRequest worden gebruikt in de communicatie naar de klant.
Je kunt de standaard taal instellen via menu Extra > Instellingen > tabblad: SignRequest > Taal.
Je kunt de taal ook aanpassen op het moment dat je een SignRequestdocument gaat versturen:
Meer informatie over het gebruik van samenvoegvelden in het document vind je op de faq.