Vernieuwing van het “opnieuw verbinden” dialoog
De afgelopen maanden hebben we veel tijd besteed aan het stabieler maken van de online verbinding van Alexion CRM. Daarbij hebben we specifiek veel aandacht besteed aan het behouden van de verbinding met de database, ook in gevallen waarbij de internetverbinding instabiel of weggevallen is.
Verbeteren
In Alexion CRM online 7.2 hebben we het “opnieuw verbinding maken” verbeterd. De verbinding kan bijvoorbeeld verloren raken door wifi- of internetproblemen of als de pc in slaapstand is gegaan.
De meeste verbeteringen van het nieuwe verbindingsdialoog spelen zich af op de achtergrond. Waarbij de belangrijkste aanpassing is dat achtergrondprocessen hun verbinding automatisch opnieuw maken. Deze processen zorgen bijvoorbeeld voor een “instant-update” van jouw Alexion CRM als een collega wat aanpast.
Daarnaast we hebben ook minder technische onderdelen aangepast. Zo blijft Alexion oneindig door proberen om een verbinding te maken. Je hoeft dus niet meer zelf op de “opnieuw proberen”-knop te klikken. In principe gaat alles vanzelf. Wel hebben we gepoogd het wat slimmer te maken door na elke automatische verbindingspoging iets langer te wachten, tot maximaal 1 minuut tussen elke poging. Hierdoor belasten we de internetverbinding minder zwaar.
Ook heeft het dialoog een nieuwe, moderne look gekregen.
Ben je benieuwd naar deze en andere aanpassingen van Alexion CRM 7.2? Je kan ons ook helpen door mee te testen! Meer informatie vindt je in deze blog post.