Bekijk al ons laatste nieuws, how to’s, videos en posts.
HowTo – Wachtwoord aanpassen
Alexion CRM, Blog, How ToVoor Alexion CRM online en offline heb je wachtwoorden om het programma mee op te starten.
Alexion CRM online: voor het gebruik van het programma én voor de individuele Gebruikers.
Alexion CRM offline: enkel voor de individuele Gebruikers.
In…
Inkomende telefoonintegratie
Alexion CRM, Blog, Maatwerk, NieuwsBellen is nog steeds de meeste voorkomende manier om in contact te komen met jouw klanten of de klanten met jou. Dankzij een integratie van Bubble en Alexion CRM wordt beantwoorden van een telefoontje en het vinden van de klantgegevens nog makkelijker.…
Onderzoek: aanhef & adressering van Personen
Alexion CRM, Blog, NieuwsIn Alexion CRM kan je bij Personen het veld geslacht gebruiken. De beschikbare opties zijn Man, Vrouw en Onbekend. Het is 2021 en daarom voelen de opties redelijk ouderwets. Daarom zoeken we jullie hulp om te kijken of en hoe we de opties kunnen…
Onthouden van de positie van pop-up schermen
Alexion CRM, Blog, NieuwsIn Alexion CRM online 7.4 hebben we een toevoeging gemaakt waarmee de positie van schermen, zoals Nieuwe Notitie aanmaken en het Urenscherm, worden onthouden. Op die manier kan je beter gebruik maken van de beschikbare schermruimte.
De…
HowTo – Urenregistratie
Alexion CRM, Blog, How ToHet invoeren en factureren van de juiste aantal uren kan ingewikkeld zijn. In Alexion CRM kan je uren bijhouden én factureren via SnelStart. In deze HowTo laten we je zien hoe je dat doet.
Inschakelen
Voordat je uren kan gaan bijhouden,…
Tijdelijke Verzamelingen
Alexion CRM, Blog, NieuwsHet is mogelijk om tijdelijke Verzamelingen aan te maken. Deze Verzamelingen worden tijdens het afsluiten van Alexion CRM automatisch weer verwijderd.
Automatisch aangemaakte Verzamelingen
In Alexion CRM kan je op verschillende manieren…
Nieuwe Actie: Controleren van alle btw-nummers
Alexion CRM, Blog, NieuwsBedrijven zijn constant in ontwikkeling en daardoor kan de btw-registratie van het bedrijf veranderen. In Alexion CRM hebben we een Actie gemaakt waarmee je alle ingevoerde Europese btw-nummers kan laten controleren.
Het VIES
Alexion CRM…
Nieuw Tariefscherm
Alexion CRM, Blog, NieuwsIn Alexion CRM kan je een Urenregistratie bijhouden. Bij uren horen vaak ook (verschillende) uurtarieven. Hierdoor weet je precies wat je hebt gedaan en hoeveel je de klant wilt factureren. We hebben het Tariefscherm (Tarievendialoog) verbeterd…
HowTo – Verwijderen & terugzetten van gegevens
Alexion CRM, Blog, How ToIn Alexion CRM kan je een Organisatie- of Persoonskaart verwijderen. Maar wat betekent dit voor de ingevoerde informatie? Wat als je per ongeluk een kaart verwijdert? In deze HowTo vind je antwoord op deze vragen en meer.
Hoe kan ik een…
Vernieuwing van het “opnieuw verbinden” dialoog
Alexion CRM, Blog, NieuwsDe afgelopen maanden hebben we veel tijd besteed aan het stabieler maken van de online verbinding van Alexion CRM. Daarbij hebben we specifiek veel aandacht besteed aan het behouden van de verbinding met de database, ook in gevallen waarbij…
myShop bijlagen importeren
Alexion CRM, Blog, Maatwerk, NieuwsAlexion CRM heeft een koppeling met webshops die gemaakt zijn met MyShop. Recentelijk hebben we een aanpassing gemaakt waardoor je nog makkelijker Orders kan inlezen.
Met koppeling kan je orders vanuit MyShop & MijnWinkel importeren en…
Nieuwe maatwerk mogelijkheid: PanelViews
Alexion CRM, Blog, Maatwerk, NieuwsMet een maatwerk plug-in kunnen we bijna elk onderdeel van Alexion CRM voor je aanpassen. Zoals extra velden, tabbladen, etc. etc.
Vanaf versie 7.1 is er nu ook de mogelijkheid van maatwerk op "PanelViews". Dat zijn speciale overzichten…
How-to: Rechtenbeheer in Alexion CRM
Blog, How ToAlexion CRM kan je met meerdere medewerkers tegelijk gebruiken. Soms wil je niet dat iedereen alles kan doen of aanpassen of wil je ze beschermen tegen per ongeluk dingen aanpassen. Met de Rechtenbeheermodule kan je ervoor zorgen dat je meer…
Verbetering aan de ReportBuilder (en de rest van Alexion CRM)
Alexion CRM, Blog, NieuwsHet afgelopen half jaar hebben we heel hard gewerkt aan een grote verbetering voor de ReportBuilder. Met de ReportBuilder worden al onze printoverzichten gemaakt. De verbeteringen zorgen er onder andere voor dat er ondersteuning is voor het…
Overzicht Herinneringen printen
Alexion CRM, Blog, NieuwsOm nog gemakkelijker een overzicht van de openstaande Herinneringen te krijgen, hebben we een printknop toegevoegd aan het Herinneringenscherm. Hiermee krijg je een printoverzicht op het scherm welke je daarna kan printen of opslaan als PDF.
Overzicht…
Adressen exporteren voor Greetz
Alexion CRM, Blog, NieuwsIn Alexion CRM kan je gegevens exporteren naar Excel. Hierbij kan je een Excel-sjabloon maken om de gegevens op een gestructureerde manier te plaatsen. Via ons nieuwe Excel-sjabloon voor Greetz kan je zeer gemakkelijk al je contacten naar een…
HowTo – Outlook e-mail importeren
Alexion CRM, Blog, How ToBelangrijke informatie wordt vaak op verschillende plekken opgeslagen. In documenten, Excel-bestanden, Alexion CRM, notities, maar bijvoorbeeld ook in e-mails. Soms zijn die e-mails zo belangrijk dat je ze snel wilt vinden en veilig(er) wilt…
Gezocht: bètatesters voor Alexion CRM versie 7.2
Alexion CRM, Archief, Blog, NieuwsWe zijn op zoek naar Alexion CRM gebruikers die samen met ons de nieuwste versie van Alexion CRM willen testen. Wil je meedoen? Lees hierover meer in de blogpost hieronder.
Versies
Bij Alexion Software zijn we constant bezig om Alexion…
Prullenbakmodus verbeterd
Alexion CRM, Blog, NieuwsWe hebben de "Alexion CRM Prullenbakmodus" aangepakt. Als je in Alexion CRM een Organisatiekaart verwijderd, wordt deze in de prullenbak gezet. Als je Alexion CRM in prullenbakmodus opstart, kan je verwijderde kaarten terugzetten.…
Zoeken binnen ons blog
Navigatie
Zoeken binnen de site
WAT ANDEREN ZEGGEN
Raimon “Remi” Stoeten
13:39 16 Oct 23
Ik gebruik het al jaren zowel prive als zakelijk en werkt uitstekend en ook makkelijk te begrijpen.
AnToine van Maarle
11:59 13 Jun 23
Hard aan het werk voor goede Nederlandse CRM software met een vlotte helpdesk via chat en online support
Roger van Creij
11:59 19 Oct 22
Alexion Crm is heel gebruiksvriendelijk en een zeer overzichtelijk systeem om je relaties te beheren en te documenteren. Ze... hebben voor ons maatwerk tabbladen en diverse koppelingen gemaakt. Hierdoor ontstaat er een gemakkelijk overzicht tussen de klantgegevens, webshops en boekhouding met alle daarbij horende productie, email en transportdocumenten.Vriendelijke eigenaar en medewerkers die erg behulpzaam zijn en weten van aanpakken. Open en transparante communicatie en men is direct bereikbaar via de online chat. Wij zijn in ieder geval heel tevreden.read more
AnToine van Maarle
16:21 28 Sep 22
Gewoon goede CRM software, gebruik het zelf al sinds 2003 (!)Denk wel dat ik de eerste gebruiker van Alexion CRM ben :-)
Bibian Cosijn
11:03 15 Jul 22
Wauw, wat ben ik blij met deze software! En niet alleen met de software, ook met de mensen bij Alexion. Niets is hen te veel, als... ik iets bedenk, kunnen zij het maken! Maatwerk voor een eerlijke prijs.Daardoor heb ik nu een CRM die perfect bij mijn bedrijf past. Ik zou enkel willen dat ik dit bedrijf jaren eerder had leren kennen.Helaas kan ik hier geen uitgebreide review kwijt, maar die is te vinden op de LinkedInpagina van eigenaar AnToine van Maarle.Die 5 sterren zijn dik verdiend, als ik kon had ik er 6 gegeven 😁read more
Mascha Oostenbrug-Houwing
12:23 13 Jul 22
Heel handig en uitgebreid programma. Voldoet aan wat ik wil en waar ik het voor nodig heb. AnToine is ook altijd erg behulpzaam.... Én het is ook nog een lokaal (Groningen). Alleen maar pluspunten.read more
Erik Koops
09:55 09 Mar 22
Vanuit mijn huidige werk ben ik 3 jaar geleden in contact gekomen met Alexion en maken wij gebruik van hun CRM systeem. In deze... 3 jaar alleen maar lof over Alexion een goede prijs en altijd heldere communicatie daar houd ik van. Daarom gaan we ook met ons nieuwe bedrijf weer met Alexion in zee.read more
Robin Damen
14:03 15 Oct 20
Werken sinds enige tijd samen met AnToine en zijn collega's, leuke club met veel ervaring. Hebben voor ons veel maatwerk geleverd... waardoor het pakket naadloos aansluit bij onze wensen! top ervaring!read more
Jos Overschie
15:39 06 Nov 19
Top, zelden maak je het nog mee om zo snel en goed geholpen te worden als er eens technische vragen zijn. Wij gebruiken het... programma nu ruim 10 jaar en nog steeds naar volle tevredenheid.read more
Jan Hoogsteder
16:16 09 Nov 17
Als Zelfstandig Professional heb ik vele jaren gebruik mogen maken van het CRM programma van Alexion. Dat heeft me veel tijd... bespaard bij het maken van mailings, facturen en rapporten.Het bijhouden van afspraken, gespreksnotities en reminders voor opvolging is een onmisbare functionaliteit voor een zelfstandig ondernemer. Het programma biedt een scala van mogelijkheden om specifieke kenmerken toe te kennen aan personen en organisaties. Ook het maken van selecties is een fijn onderdeel daarvan.Het programma is een aanrader voor elke Zelfstandige Professional en ondersteund de business maximaal.read more
Agnita Buijsse
10:13 26 Sep 17
Al jaren gebruiken wij Alexion! Een zeer handig programma waarinwij alle gegevens van onze klanten op een doeltreffende manier... kunnen bewerken en inzien van NAW gegevens tot het maken van brieven, van de gegevens van CV ketels tot het verzorgen van mailings. Ook wordt er voor ons regelmatig maatwerk geleverd. Willen wij een extra veld/extra toepassingen dan bieden Antoine en zijn collega's een prima service waarbij geen vraag te veel is en wat resulteert in perfect maatwerk. Het gebruiksgemak van Alexion en het maatwerk vinden wij fantastisch! Zeker ook in combinatie met hun reële tarieven!read more
Yvonne van der Sloot
13:07 08 Aug 16
Met een kleine coachpraktijk ben ik begonnen met de gratis versie van Alexion 10 jaar geleden. Ik vind het een heel handig en... overzichtelijk systeem waarin ik mijn klantgegevens en sessiegegevens bijhoud en fakturen kan uitdraaien. In de loop der tijd ben ik overgegaan op de betaalde versie en kreeg zo de voordelen van hulp op afstand. Daar ben ik héél erg tevreden over. Supersnelle hulp en altijd even vriendelijk. De software draait nu op 2 computers en dat is voor mij ideaal. Ik kan dit systeem met deze support echt van harte aanraden!read more