Administratiekantoor – Alexion CRM software
in:  
Veelgestelde vragen Mijn Alexion

Dashboard voor het administratiekantoor

Administratiekantoren kunnen op dit tabblad op persoonsniveau specifieke kenmerken en data vastleggen. Hoe vaak wordt de financiële administratie aangeleverd, wat is de status van de verschillenden stukken? 

Het is ook mogelijk om het branchetabblad voor het administratiekantoor eveneens toe te voegen aan de Persoonskaart.

Tarieven & urenregistratie

Daarnaast hebben wij voor de werkzaamheden en urenadministratie de mogelijkheid tot het bijhouden van uitgebreide tarieven per werkzaamheid. Zodat je voor btw aangifte, inboeken en de jaaropgave verschillende tarieven kunt gebruiken.

Deze urenregistratie kan ook gebruikt worden om door te zetten naar Orders in SnelStart. Je kan per werkzaamheid een apart tarief en SnelStart artikel code instellen. Daarnaast kan je instellen hoe deze gegevens naar SnelStart worden geschreven:

  • alleen datum en aantal uur
  • datum, aantal uur, omschrijving werkzaamheden
  • omschrijving werkzaamheden, medewerker, aantal uur, onderwerp
  • etc.