CRM artikelen Archieven – Alexion CRM software
in:  
Veelgestelde vragen Mijn Alexion

Artikelen in de categorie `CRM artikelen`

22 oktober 2016
Het gebruik van het verkooppanel

Het gebruik van het verkooppanel

Het Alexion CRM verkooppanel is een extra scherm aan de rechterkant van het Organisatie- en Personenscherm. Als het niet zichtbaar is kun je het als volgt activeren.

Met het verkooppanel kun je belangrijke gegevens over relaties vastleggen. De gegevens zijn gemakkelijk met  pulldown menu's in te vullen.

Het is belangrijk vóóraf te bepalen en vast te leggen in de interne Afspraken en Procedures hoe volledig (dus welke gegevens in welke velden) nieuwe relaties in Alexion CRM moeten worden vastgelegd. Door daar serieus op toe te zien zorg je ervoor dat de informatie die je zoekt altijd snel is te vinden.

Het Alexion CRM Verkooppanel is natuurlijk niet alleen geschikt voor puur commerciële organisaties. Ook voor andere organisatie kan het Verkooppanel handig zijn om relaties te segmenteren of om relaties te koppelen aan de verantwoordelijkheid van de eigen medewerkers. Dit artikel maakt deel uit van een serie artikelen met de naam “Alexion CRM in de praktijk

Meer lezen...

Gepubliceerd door AnToine van Maarle


24 februari 2015
Hoe is het met de veiligheid van uw bedrijfsgegevens? Slordigheid, onwetendheid of onderschatting? Een feit is dat veel ondernemers niet of nauwelijks stilstaan bij de risico's die ze nemen door hun digitale bedrijfsgegevens NIET te beveiligen.  Meer lezen...

Gepubliceerd door AnToine van Maarle


9 december 2014
7 redenen waarom klanten afscheid nemen! Vaak wordt gedacht dat klanten meestal vanwege de prijs naar de concurrent vertrekken. Maar onderzoek heeft aangetoond dat de werkelijkheid heel anders is. Meer lezen...

Gepubliceerd door AnToine van Maarle


6 november 2014
Het belang van interne afspraken en procedures bij CRM Interne afspraken en Procedures zijn een absolute noodzaak als er meerdere personen gebruik maken van dezelfde CRM-database. Afspraken en procedures zorgen er voor dat informatie op een uniforme manier in de CRM-database vastgelegd en kan het weer snel terug worden gevonden. Meer lezen...

Gepubliceerd door AnToine van Maarle


21 oktober 2014
Klanthistorie opbouwen met (gespreks)notities

Het vastleggen van notities is belangrijk voor het creëren van klantgerichtheid en klantbehoud. Door regelmatig (gespreks)Notities te maken bouw je stap voor stap waardevolle klanthistorie op.

Meer lezen...

Gepubliceerd door AnToine van Maarle


20 oktober 2014
Alexion CRM dagelijks opstarten met jouw takenlijst Begin de werkdag met een overzicht van jouw takenlijst voor die dag. Je kunt dat in Alexion CRM heel gemakkelijk instellen dat het programma begint met het tonen van jouw takenlijst. Meer lezen...

Gepubliceerd door AnToine van Maarle


24 oktober 2012
Klachten registreren en afhandelen met Alexion CRM Met Alexion CRM  kun je klachten registreren en de afhandeling er van gemakkelijk volgen en controleren. Een functionaliteit die standaard beschikbaar is en waar je als gebruiker direct mee aan de slag kunt. Meer lezen...

Gepubliceerd door AnToine van Maarle


18 oktober 2012
Klantgerichter en tijd besparen met de functie Kenmerken

Met de functie Kenmerken kun je al in een vroeg stadium Organisaties en/of Personen reserveren voor een activiteit in de toekomst. Dat kan een mailing of een nieuwsbrief zijn, maar ook een uitnodiging voor een manifestatie, een beurs of een evenement.

Meer lezen...

Gepubliceerd door AnToine van Maarle


8 mei 2012
Dynamisch selecteren met Verzamelingen

Met de Alexion CRM Software kun je heel simpel dynamische selecties (Verzamelingen) maken. Een selectie die binnen één muisklik geopend kan worden en altijd actueel is en blijft! Een handige functionaliteit waarmee je snel snel actuele informatie over specifieke groepen relaties tot je beschikking hebt.

Meer lezen...

Gepubliceerd door AnToine van Maarle


7 februari 2012
De Organisatie- en Personenkaart optimaal gebruiken

De Organisatie- en de Personenkaart zijn de spil van Alexion CRM-database. Op die kaarten worden de adres- en communicatiegegevens, kenmerken, documenten, notities en taken vastgelegd en/of  aan gekoppeld. Begin daarom altijd eerst met het invoeren de Organisaties en/of Personen.

Meer lezen...

Gepubliceerd door AnToine van Maarle


Volgende pagina