Alexion CRM | Blog
in:  
Veelgestelde vragen Mijn Alexion

CRM blog

In ons CRM blog vind je ruim 100 artikelen over CRM in het algemeen en tips & trucs voor het gebruik van Alexion CRM in het bijzonder. CRM is het hart van iedere organisatie. Alle informatie over klanten, leveranciers en prospects binnen enkele muisclicks beschikbaar. Snel een e-mailing versturen naar jouw klanten. Snel een selectie maken van de slechte betalers. Geen enkel probleem.

Maar hoe gebruik je Alexion CRM? Haal je er voldoende rendement uit? Het is gebleken dat het in bijna alle gevallen met CRM mis gaat omdat het niet goed wordt gebruikt. Onze artikelen kunnen daarbij een hulpmiddel zijn. Lees ze eens door en lees ook ons e-book “CRM invoeren,  stap voor stap“.
 

22 oktober 2017
Documenten en Sjablonen & database op nieuwe locatie

Vanaf versie 3.9 staan bij een normale installatie op een nieuwe en toegankelijkere locatie op de computer.

Meer lezen...

Gepubliceerd in Nieuws en development door AnToine van Maarle


17 juli 2017
SMS versturen vanuit Alexion CRM

Vanaf versie 5.0 kunnen er sms'jes vanuit Alexion CRM worden verstuurd.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op op 050 7115288 :-)

Lees verder...

Meer lezen...

Gepubliceerd in Nieuws en development door AnToine van Maarle


19 april 2017
Alexion CRM gaat online!

Op dit moment zijn we druk bezit om voor onszelf te testen met de database in de Cloud. De bedoeling is dat ook klanten binnenkort kunnen gaan testen!

Wie is er geïnteresseerd om met onze bèta versie te gaan testen?

 

Meer lezen...

Gepubliceerd in Nieuws en development door AnToine van Maarle


15 maart 2017
Gebruikerslogboek bij houden Vanaf versie 3.11 kan je bij de Gebruiker zien wat hij/zij allemaal in Alexion CRM heeft gedaan. 

 

 

 

 

 

Meer lezen...

Gepubliceerd in Nieuws en development door AnToine van Maarle


22 oktober 2016
Het gebruik van het verkooppanel

Het gebruik van het verkooppanel

Het Alexion CRM verkooppanel is een extra scherm aan de rechterkant van het Organisatie- en Personenscherm. Als het niet zichtbaar is kun je het als volgt activeren.

Met het verkooppanel kun je belangrijke gegevens over relaties vastleggen. De gegevens zijn gemakkelijk met  pulldown menu's in te vullen.

Het is belangrijk vóóraf te bepalen en vast te leggen in de interne Afspraken en Procedures hoe volledig (dus welke gegevens in welke velden) nieuwe relaties in Alexion CRM moeten worden vastgelegd. Door daar serieus op toe te zien zorg je ervoor dat de informatie die je zoekt altijd snel is te vinden.

Het Alexion CRM Verkooppanel is natuurlijk niet alleen geschikt voor puur commerciële organisaties. Ook voor andere organisatie kan het Verkooppanel handig zijn om relaties te segmenteren of om relaties te koppelen aan de verantwoordelijkheid van de eigen medewerkers. Dit artikel maakt deel uit van een serie artikelen met de naam “Alexion CRM in de praktijk

Meer lezen...

Gepubliceerd in CRM artikelen door AnToine van Maarle


6 april 2016
Tot 60% korting voor starters! Ben je net gestart en moet je op elke eurocent letten?

Dan hebben we goed nieuws voor je: nu tot wel 60% korting op de licentiekosten in het eerste jaar. Als je al een jaar bestaat dan kan je alsnog 40% korting krijgen :)

Meer informatie over deze 'starterskorting van Alexion CRM

Meer lezen...

Gepubliceerd in Nieuws en development door AnToine van Maarle


10 maart 2016
Aangetekende e-mailing versturen In onderzoek is het versturen van aangetekende e-mailing vanuit Aleixon CRM via www.aangetekendmailen.nl, partner van KPN.

In Alexion CRM kan je dan eenvoudig aangeven bij de e-mailing of je deze aangetekend wilt mailen. aangetekendmailen.nl zorgt dan voor de rest.

Deze manier van aangetekend versturen is hét alternatief voor het 'ouderwetse' aangetekend versturen per post. En heeft dezelfde wetelijke rechtsgeldigheid.

Meer lezen...

Gepubliceerd in Nieuws en development door AnToine van Maarle


3 februari 2016
Nieuw in Alexion CRM versie 3.11

Toegevoegd in versie 3.11

In Alexion CRM versie 3.11 zijn weer veel nieuwe, handige en nuttige features toegevoegd.

Meer lezen...

Gepubliceerd in Nieuws en development door AnToine van Maarle


4 januari 2016
Ondersteuning KPN ÉÉN bellen

Alexion CRM ondersteunt bellen via VoIP van KPN EEN van KPN.

Via de instelling "Klembord bellen" in de configuratie van KNP ÉÉN aan te zetten, kan je met één klik bellen vanuit Alexion CRM. Bellen was nog nooit zo leuk ;-)

Daarnaast maak je in Alexion CRM ook nog eens direct een aantekening aan.



Meer lezen...

Gepubliceerd in Nieuws en development door AnToine van Maarle


18 december 2015
Eerste mailing met MailChimp verzonden Zojuist de eerste mailing via MailChimp verzonden.
Meer lezen...

Gepubliceerd in Nieuws en development door AnToine van Maarle


Volgende pagina