Veelgestelde vragen in onze FAQ-database
Het gebruik van onze FAQ-database is de meest directe manier om snel antwoord te krijgen over het gebruik van Alexion CRM.
- Stel je wilt weten hoe je een “gespreksnotitie” moet maken. Tik rechtsboven
in het zoekveld de woorden notitie maken en klik op <enter>.
- Antwoord niet gevonden? Je kan de vraag alsnog stellen. Wij nemen dan contact met je op.
Meest populaire vragen
26 september 2013 |
Verwijderde kaarten herstellen
Vraag: ik heb per ongeluk een kaart verwijderd, kan ik die terughalen? |
10 juni 2013 |
Belangrijke basiskennis Alexion CRM
Weergave van Alexion CRM ingedeeld Meer lezen... |
23 februari 2013 |
Kunnen de Extra Velden aangepast worden?
Nee, de namen van de Extra velden 1 t/m 6 kunnen door de eindgebruiker niet worden aangepast. Echter: tegen geringe kosten kunnen de veldnamen door onze programmeurs worden aangepast.
Meer lezen...
|