in:  
Veelgestelde vragen Mijn Alexion

Alexion CRM in de dagelijkse praktijk

Artikelen met (achtergrond)informatie, handvatten en praktische tips om optimaal rendement te halen uit Alexion CRM.  

 Wat je vooraf moet weten

 Wat is CRM eigenlijk?

   De plaats van CRM

    CRM-doelstellingen     

 Rendement realiseren   

     

   Afspraken en Procedures

Kijk hoe je Alexion CRM kunt gebruiken in de dagelijkse praktijk

Voorbeelden die laten zien hoe Alexion CRM standaard kan worden ingezet om commerciële activiteiten te ondersteunen, klantgerichter te zijn en om veel kostbare tijd te besparen.

Klanthistorie opbouwen met Notities Het vastleggen van Notities is cruciaal voor het ontwikkelen van concrete klantgerichtheid. Daarmee wordt stap voor stap gebouwd aan de ontwikkeling van waardevolle klanthistorie.Klanthistorie kan worden beschouwd als het collectieve geheugen van een onderneming. Dynamisch selecteren met Verzamelingen
Met Alexion CRM kunnen simpel dynamische overzichten van specifieke groepen organisatie, personen, projecten en/of notities worden gemaakt.De selecties worden aangemaakt in de Boomweergave en eenmaal gemaakt, blijven ze actueel en binnen maximaal 2 muisklikken geopend.
Kenmerken gebruiken voor Mailing lijsten Met de functie Kenmerken kun je al in een vroeg stadium Personen uitnodigen voor een evenement of activiteit in de toekomst.Een groep Personen die aan een Kenmerk voldoen kan vervolgens groepsgewijs een nieuwsbrief of een uitnodiging o.i.d. worden gestuurd. Het veld Aantekening gebruiken als Prikbord
Als je contact krijgt of maakt met een relatie, is het belangrijk dat je voorbereid bent. Dat ben je als je in een oogopslag in Alexion CRM kunt zien wat er op dit moment van belang is om te weten.Als je het veld Aantekening als Prikbord gebruikt ben je altijd op de hoogte van zaken waarvan het handig is te weten als je contact hebt.

 Meer voorbeelden

  1. Het Organisatiescherm optimaal gebruiken
  2. Wat is het verschil tussen Personen en Werknemers?
  3. Maak van Alexion CRM een betrouwbare database!
  4. Klachten registreren en afhandelen met Alexion CRM
  5. Start Alexion CRM dagelijks met jouw actuele takenlijst