Verwijderde kaarten herstellen – Alexion CRM software
in:  
Veelgestelde vragen Mijn Alexion

Verwijderde kaarten herstellen

Vraag: ik heb per ongeluk een kaart verwijderd, kan ik die terughalen?
Antwoord: Als je een update abonnement hebt, kan dat.

Deze feature is beschikbaar vanaf versie 3.8

Stappenplan terughalen verwijderde kaart

  • Sluit Alexion CRM af.
  • Ga in Windows naar Start > (Alle) Programma’s > Alexion CRM > Systeembeheer > Verwijderde kaarten herstellen OF Prullenbak
    • Windows 10: je kan op Start klikken en dan type je: Prullenbak
    • Windows 10: Start > Alle App’s > Alexion CRM > Prullenbak
  • Er wordt een waarschuwing gegeven dat je het programma opstart in “Herstel modus”
  • Alexion CRM start nu op in “omgekeerde modus” en je ziet alléén de verwijderde kaarten.
  • Je zoek daar de verwijderde kaart op met F2 of Shift + F
  • Nu ga je deze WEER verwijderen. Op die manier wordt het verwijderen ongedaan gemaakt. De kaart is nu niet meer zichtbaar in “omgekeerde modus”. Als er gevraagd wordt om ook alle Documenten, Notities etc te verwijderen, kies dan voor JA. Op die manier worden ook alle gerelateerde/gekoppelde kaarten weer hersteld.
  • Sluit Alexion CRM weer af en start deze keer weer normaal op.
  • De verwijderde kaart is weer hersteld en moet nu op te zoeken zijn.

NB. Als je tijdens het (per ongeluk) verwijderen hebt gekozen om ook alle documenten van harde schijf te verwijderen dan zijn die NIET meer terug te halen. Die kan je alleen nog herstellen als je een backup hebt gemaakt. Alexion Software biedt samen met DOB de mogelijkheid om automatisch backups te laten maken. Geinteresseed? neem dan contact met ons op over de mogelijkheden. Meer informatie over Online Backup van Alexion Software en DOB.

Update per 1 oktober 2011

Vanaf versie 3.8 is deze functionaliteit standaard toegevoegd. Deze is afhankelijk van een update abonnement. Zie de betreffende FAQ.

Geplaatst in: Algemeen
Zoektermen: 3.8, delete, FAQ, herstellen, prullenbak, tips, undelete, verwijderd, verwijderen



Feedback - laat weten wat u van deze FAQ vindt


Was deze informatie nuttig?


Hoeveel moeite hebt u moeten doen om deze FAQ te begrijpen en toe te passen?


Wat kunnen we verbeteren aan deze FAQ?

Als je jouw email adres invult, kunnen wij antwoord geven op de gestelde vraag of feedback.