Alexion geeft aan dat mijn licentie of updatedatum is verlopen
Tijdens het opstarten van Alexion CRM krijgt u de volgende melding:
In uw licentiesleutel staat een verloopdatum ingesteld, en deze is nu bereikt.
Er zijn verschillende mogelijkheden:
1) U huurt Alexion CRM
Wanneer u Alexion CRM huurt of least krijgt u een nieuwe licentiesleutel voordat de lease-periode is verlopen, tenzij u heeft aangegeven te willen stoppen, of de lease niet heeft betaald.
Controleer of u een nieuwere versie van de licentiesleutel in uw email heeft ontvangen. Controleer eventueel ook uw spambox. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan er iets fout gegaan zijn in de administratie, neem contact op met Alexion CRM.
2) U heeft recent een nieuw onderdeel gekocht voor Alexion CRM.
Wanneer u een nieuw onderdeel voor Alexion CRM aanschaft, en deze niet via de webwinkel besteld, krijgt u een tijdelijke licentie.
Dit is om te voorkomen dat klanten bestellingen plaatsen, en vervolgens het pakket gebruiken zonder te betalen. De tijdelijke licentie is geldig tot ruim een maand na de aanschafdatum, zodat u 30 dagen heeft gehad om te betalen.
Wanneer de betaling binnen komt wordt een nieuwe licentiesleutel, zonder verloopdatum, verstuurd. Controleer of u een nieuwere versie van de licentiesleutel in uw email heeft ontvangen. Controleer eventueel ook uw spambox. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan er iets fout gegaan zijn in de administratie, neem contact op met Alexion CRM.
3) De trial licentie is afgelopen
Als u Alexion CRM heeft gedownload (zonder te registreren) verloopt de licentie na 2 maanden en start het programma niet meer op. Om dit op te lossen kunt u zich gratis registreren of (updates) aanschaffen. U krijgt in beide gevallen een nieuwe licentie toegezonden die ingevuld kan worden en zal het programma weer opstarten.