Bellen + automatisch Notitie maken

Als je belt met VoIP dan kan je er voor kiezen om direct een Notitie te maken. Dat scheelt een of meerdere klikken 🙂

Overal waar je op het belknopje kan klikken, heb je de mogelijkheid om via VoIP te bellen. Bijvoorbeeld via Skype, CallVoip, Microsoft Lync etc. Dit is onderdeel van het Alexion CRM BUSINESS pakket of Plus! module.

Diverse Telefoonknopjes

Als je daar op klikt krijg je, als er openstaande Notities zijn, een overzicht te zien van de nog onafgeronde Notities:

Diverse Telefoonknopjes

Je kan dan kiezen om een bestaande Notitie te openen en bewerken OF een nieuwe Notitie te maken. In beide gevallen zal het Notitiescherm worden geopend. Hieronder een voorbeeld van een nieuwe Notitie.

Notitiescherm

Je kan een Notitie voor jezelf maken (hier: ANTOINE) maar ook voor de collega 🙂

 

Instellingen activeren

Om deze optie aan of uit te zetten ga je in Alexion CRM naar menu Extra > Instellingen > tab: Plus.

VoIP en Notitie instellingen

Onder het kopje Telefoon kan je dan kiezen wat je wilt doen.

Notitie keuzes