Documenten en Notities hebben ‘n Prioriteit
Het is mogelijk om ‘n prioriteit mee te geven aan Documenten en Notities. Op de tabbladen Correspondentie en Notities bij Personen, Organisatie, Werknemer, Gebruiker en Projecten krijg je ook deze filters te zien. Standaard staat deze op “Middel” en zal je de Notities/Documenten met prioriteit Middel en Hoog zien.
Je kan kiezen uit 3 prioriteiten:
Kies je voor “Laag” dan krijg je alleen de lage prioriteits notities/documenten te zien. Als je Hoog kiest dan krijg je alleen de Notities/Documenten met prioriteit hoog te zien.
Instellingen prioriteit Documenten
De prioriteit voor (e-)mailingen wordt standaard op “Laag” gezet. Deze zijn naar ons idee van minder groot belang om direct te zien dan een individuele e-mail of document.
Je kan hier echter vanaf wijken bij het aanmaken van de Sjablonen.
Dit geldt natuurlijk ook voor “niet mailingen” die je maakt. Zo zou je een Factuur of Offerte altijd met prioriteit “Hoog” aanmaken.