Hoe maak ik een Word mailing?

Het maken van een Word mailing kan op verschillende manieren.

Eerst moet u de adressen bij Persoon en Organisatie op een van de volgende manieren ‘selecteren’

  1. Met de muis aanvinken (Selecteren) in de Lijstweergave
  2. Een Verzameling maken
  3. Een Selectie maken via de Selectieknop

Hierna kunt u kiezen voor menu Bestand > Samenvoegen met Word. Dit kan ook met de sneltoets F5.

Deze Word mailing wordt NIET bijgehouden op het tabblad documenten.

 

Aanvullende informatie

Als u de Plus! module heeft, dan kunt u ook samenvoegen met de Sjablonen die u heeft gemaakt via de Boomweergave > Hulptabellen > Sjablonen

Bij de tabel Personen, Organisatie en Werknemer kunt u nu met de Actieknop > Maak een mailing een mailing versturen

Een mailing gemaakt met de Plus! module wordt WEL gearchiveerd op het tabblad Documenten.

 

Aanvullende informatie

Voor het versturen van e-mail(ing) met een bijlage hebben we een aparte FAQ gemaakt.