Hoe maak ik een Word mailing?
Het maken van een Word mailing kan op verschillende manieren.
Eerst moet u de adressen bij Persoon en Organisatie op een van de volgende manieren ‘selecteren’
- Met de muis aanvinken (Selecteren) in de Lijstweergave
- Een Verzameling maken
- Een Selectie maken via de Selectieknop
Hierna kunt u kiezen voor menu Bestand > Samenvoegen met Word. Dit kan ook met de sneltoets F5.
Deze Word mailing wordt NIET bijgehouden op het tabblad documenten.
Aanvullende informatie
Als u de Plus! module heeft, dan kunt u ook samenvoegen met de Sjablonen die u heeft gemaakt via de Boomweergave > Hulptabellen > Sjablonen
Bij de tabel Personen, Organisatie en Werknemer kunt u nu met de Actieknop > Maak een mailing een mailing versturen
Een mailing gemaakt met de Plus! module wordt WEL gearchiveerd op het tabblad Documenten.
Aanvullende informatie
Voor het versturen van e-mail(ing) met een bijlage hebben we een aparte FAQ gemaakt.