Onderzoek: Telefoon integratie Alexion CRM

Alexion CRM kan je gebruiken om uitgaande telefoongesprekken te starten via de handige telefoonknop achter elk telefoonnummerveld:

Alexion CRM telefonienummerveld

Om te kijken of het ook mogelijk is om inkomende telefoonoproepen te ondersteunen, hebben we jouw hulp nodig. Laat ons weten hoe jouw “telefoonsysteem” werkt.

Callcenters werken er al jaren mee: Er komt een telefoontje binnen en automatisch worden de gegevens in het systeem opgezocht via nummerherkenning en worden gegevens op het scherm getoverd.

Wij willen kijken of en hoe we deze ondersteuning kunnen toevoegen aan Alexion CRM en daarvoor willen we jullie raadplegen.

We zijn op zoek naar antwoorden op de volgende vragen:

  • Is dit iets waar jullie wat aan zouden hebben
  • Hoe jullie (VoIP) telefoon systeem werkt
    • bijvoorbeeld: merk van je telefoon of telefooncentrale
    • welke software gebruik je hiervoor op de computer
  • Wat je zou willen zien in Alexion CRM als er een telefoontje binnenkomt

Laat jouw op- of aanmerking hieronder in de reacties achter en wij gaan kijken of we deze functionaliteit gaan toevoegen.

Meer nieuws