Organisatiegegevens invoeren in Alexion CRM software

Open in de boomweergave via Hoofdmenu de kaartweergave Organisatie.

Zodra je een aantal Organisaties hebt ingevoerd en opgeslagen in Alexion CRM, verschijnen deze automatisch in het overzicht onder de Organisatieweergave. We noemen dat de Lijstweergave.

In de werkbalk zie je twee grijze knoppen; de knop om Op te slaan en de knop om te Annuleren. Deze knoppen zijn in deze modus uitgeschakeld en worden alleen actief als je een kaart aan het bewerken bent.

Maak een nieuwe Organisatiekaart aan door in de knoppenbalk op de knop Nieuw Nieuwe kaart aanmaken te klikken.

Je krijgt nu een lege Organisatiekaart waarin je de gegevens van de Organisatie kan invullen. Als een kaart in de bewerkingsmodus is kun je de witte velden invullen. Na het invullen van de gegevens kun je de de kaart opslaan door op de Opslaan Gegevens opslaan knop te klikken.

Er zijn verschillende tabbladen waarin je de gegevens van een Organisatie kwijt kunt zoals: adresgegevens, banknummer, KvK, extra telefoonnummers etc

Standaard opent de kaartweergave in het tabblad Algemeen. Als dit niet het geval is, open dan het tabblad Algemeen. Voer de naam van de Organisatie in bij Naam Officieel. Zodra je het veld verlaat verschijnt deze naam ook in veld Zoeknaam.

Vul onder het tabblad Algemeen de adresgegevens van de Organisatie in. Bijvoorbeeld: Bieslookstraat 31-1, 9731HH, Groningen.

Het land vul je in door op de koppelknop te klikken en het gewenste land te selecteren. TIP: Als u géén land invult wordt standaard NEDERLAND ingevuld. Dit is aan te passen via menu Extra > Bedrijfsgegevens.

Vul nu de contactgegevens van de Organisatie in het veld contactgegevens. Bijvoorbeeld:

Naast het ingevoerde adres kun je specifieke aantekeningen bijhouden die de Organisatie betreffen. Je wilt bijvoorbeeld onthouden dat ze net een prijs hebben gewonnen etc.

Naast het veld aantekeningen staan drie hulpknoppen die je daarbij kunnen helpen.

De bovenste knop vult automatisch de datum in wanneer je er op klikt.

De tweede knop is om aantekeningen te kopiëren.

De derde knop is om aantekeningen te plakken