Groei komt voort uit connecties

Alexion Software gelooft in de kracht van connecties. Denk aan relaties, maar ook aan technische verbindingen. Echter, niet iedereen is al een specialist in connecties. Alexion CRM ontwikkelt software voor relatiebeheer met starters, mkb, verenigingen en stichtingen. Juist deze groep van ‘kleinere’ ondernemers kan met de juiste aanpak veel winst boeken: in tijd, efficiency en inkomsten.

Alexion CRM ontwikkelt betaalbare crm-pakketten speciaal voor organisaties tot 20 gebruikers. Want met de juiste aanpak groeien deze organisaties door. Die aanpak verfijnen onze specialisten voortdurend. Elk bedrijf heeft immers een eigen focus voor het klantbeheer. Inmiddels heeft Alexion CRM een uitgebreide catalogus aan extra modules, dashboards en tabbladen ontwikkeld. Zo is van elk basis crm-systeem een crm-systeem op maat te maken. Dat doen wij met plezier, want programmeren en onze klanten helpen – dat vinden wij oprecht leuk.

Het Alexion CRM team

De beloftes van Alexion CRM

Verbeterde klantconnectie

Met de crm-tool van Alexion werken zzp’ers, mkb’ers, stichtingen en verenigingen aan waardevolle verbindingen: de relaties met hun relaties. In het klantrelatiebeheersysteem komen alle gegevens per klant samen in een actueel totaalbeeld. De winst van al deze connecties: tijdsbesparing, optimale klantcommunicatie en een stevig fundament voor sales en marketing.

Persoonlijke relaties

In een goede relatie verdiep je je. Daarom levert Alexion CRM maatwerkmodules en technieken die jou werk uit handen nemen. Zo ontwikkelen wij bijvoorbeeld speciale koppelingen met andere software, techniek voor het inlezen van het contactformulier op je website en cursus-, contract- en registratiemodules. Wij maken voor iedereen een gepersonaliseerd crm-systeem.

Oog op de toekomst

Met slimme automatisering zijn onze klanten op de toekomst voorbereid. Sneller schakelen door data te verzamelen en te genereren geeft hen speelruimte. De programmeurs bij Alexion CRM luisteren goed naar de vraag van de klant en kijken naar wat er leeft in het werkveld. Dit vertalen zij naar nieuwe ontwikkelingen die bijdragen aan een nog beter klantbeheer.