Crm-pakketten voor zelfstandigen, mkb en kleine organisaties

Betaalbaar beheer van relaties en klantacties, in de cloud en lokaal beschikbaar. Altijd met online support en een Nederlandse helpdesk .

Vragen over de pakketten of de mogelijkheden van een maatwerk crm voor jouw bedrijf? Neem gerust contact met ons op.



Onbeperkt aantal relaties
Naw-gegevens en meer vastleggen voor organisaties en contactpersonen.

Adresaanvulling
Bij het invoeren van een Nederlandse postcode worden straatnaam en woonplaats automatisch ingevuld.

Projectbeheer
Projecten en projectgegevens koppelen aan organisaties en contacten.

Documentbeheer
Word-, Excel-, pdf- en jpeg-bestanden aanmaken en koppelen aan organisaties, contacten en projecten.

Notities & taken
Koppel (telefoon)gesprekken, acties en taken aan organisaties, contacten en projecten.

Urenadministratie
Houd gewerkte uren per project bij.

Outlookadressen
Synchronisatie van adresgegevens van organisaties en contacten met Outlook.

Adressen importeren
Vanuit Excel, KvK, Acces, Davilex, Perfectview, Outlook en meer.

KvK-koppeling
Adressen importeren vanuit de KvK-database.

Sms-functie
Een druk op de knop: sms naar klanten en leveranciers.

Logboek
Eenvoudig wijzigingenhistorie inzien.

DYMO & Brother
Rechtstreeks adressen printen op labelprinters.

Printoverzichten aanpassen
Printoverzichten (met rekenfunctionaliteit) maken en exporteren naar printer, Word, Excel, pdf en csv.

Rapportagetool
Professionele rapportages van projecten, uren en meer.

Rechtenbeheer **
Rechten toewijzen aan specifieke gebruikers of groepen.

Scanner **
Documenten scannen naar pdf en koppelen aan organisatie, contact en project.

Updates & support *
Automatische updates naar nieuwe versies.

BASIC

8,50

PER GEBRUIKER PER MAAND

BUSINESS

10,50

PER GEBRUIKER PER MAAND

PROFESSIONAL

12,50

PER GEBRUIKER PER MAAND

MEEST GEKOZEN

PREMIUM

16,50

PER GEBRUIKER PER MAAND

* Onder support wordt verstaan: vragen, problemen en (korte) uitleg over het programma, zowel per email als telefoon. Hierbij is niet inbegrepen de installatie van software op het netwerk, het aanmaken van nieuwe sjablonen etc.

** Ook verkrijgbaar als losse module.

oF DOWNLOAD DE GRATIS aLEXION crm-PROEFVERSIE

Je zit nergens aan vast. De eerste twee maanden zijn gratis. Daarna bepaal jij zelf welk pakket het beste bij jou past of dat je toch geen gebruik wilt maken van Alexion CRM.

Aanvullende modules

Mailchimpkoppeling

€25
per gebruiker per jaar


Mailinglijsten synchroniseren met contacten en andersom, automatische verwerking van aanpassingen en uitschrijvingen.

SnelStartkoppeling

€25
per gebruiker per jaar


Eenvoudig naw-gegevens uit SnelStart importeren en synchroniseren. Let op: voor tegelijktijdig werken in Alexion CRM en SnelStart is de SnelStart Plus-licentie nodig.

MijnWinkel

€45
per gebruiker per jaar


Gegevens uit MijnWinkel, MyShop maar ook andere webshops via een e-mailbijlage in xml-formaat inlezen, controleren en doorsturen naar SnelStart.

Rechtenbeheer

€25
per gebruiker per jaar


Rechten voor aanmaken, verwijderen of aanpassen van organisatiekaarten toewijzen aan specifieke gebruikers en groepen.

Scanner

€15
per gebruiker per jaar


Documenten scannen naar pdf en koppelen aan organisatie, contact en project.

Alexion CRM Online

€25
per gebruiker per jaar


Database veilig gehost door Alexion Software in de cloud, inclusief een dagelijkse back-up. Op deze manier is het crm-systeem overal, 24/7 en vanaf verschillende apparaten bereikbaar. Handig voor werken onderweg of voor samenwerken vanaf verschillende locaties.