Het betaalbare crm-systeem voor kleine ondernemers

Een relatiebeheersysteem voor starters, zzp’ers, freelancers en verenigingen en stichtingen. Met het Alexion Basic CRM-systeem maak je flinke tijdswinst en haal je meer uit je relatie- en klantenbestand.

Crm-oplossingen voor startende zzp’er en ondernemer

Het Basic CRM heeft de essentiële functies die een crm-pakket moet hebben en is daarmee ideaal voor wie een start maakt met relatiebeheer. Het Basic CRM-pakket in het kort:

  • beheer een onbeperkte hoeveelheid organisaties, contactpersonen en de bijbehorende aantekeningen, acties en tags
  • maak eenvoudig verzamelingen, projecten, notities, taken en documenten aan
  • inclusief sjablonen in Word en Excel
  • urenregistratie

Het crm in de praktijk

Je kan veel informatie over contactpersonen kwijt dankzij tags. Ook kun je projecten aanmaken. Hierin plaats je alle relevante documenten, organisaties en contactpersonen. Dankzij het geïntegreerde Nederlandse postcodeboek worden adresgegevens automatisch aangevuld. En met het geavanceerde zoeksysteem heb je snel de benodigde klantgegevens voor je.

Groeit je bedrijf?

Het Basic CRM-pakket is eenvoudig uit te breiden met meer gebruikerslicenties of naar een geavanceerdere versie zoals het Business CRM. Hierin vind je onder andere extra integraties met bijvoorbeeld Outlook en VoIP-telefonie.

Een crm-pakket voor slechts 100 euro per per jaar

Inclusief support en automatische updates (want wij zitten niet stil en ontwikkelen voortdurend).