Een crm-systeem voor ondernemers die meer uit hun relatiebeheer willen halen

Een eenvoudig te gebruiken relatiebeheersysteem voor zzp’ers, freelancers, midden- en kleinbedrijven, stichtingen en verenigingen. Met het Alexion Business CRM-systeem verbeter je je bedrijfsvoering en haal je meer winst uit je bestaande connecties.

Crm-oplossingen voor zzp en mkb

Het Business CRM heeft alle functies zoals in het Basic CRM-systeem, plus:

  • adressen importeren uit Outlook, Excel, Acces, Davilex, PerfectView en meer
  • meerdere documenten of afbeeldingen in een keer importeren, converteren naar pdf en koppelen aan een project, contact of organisatie
  • vastleggen en archiveren van nieuwsbrieven en mailingen
  • snel adressen printen met de Dymo- of Brother-labelprinters
  • een logboek om veranderingen terug te zien

Het crm in de praktijk

Dankzij de koppeling met Outlook worden adresgegevens van contactpersonen en organisaties automatisch gesynchroniseerd. Ook importeer je met een druk op de knop adresgegevens uit andere bestanden of programma’s. Snel contact opnemen met een relatie? Het systeem heeft een connectie met je VoIP-telefoon. Of je stuurt vanaf je computer een sms. Vergeet bovendien nooit meer een to-do dankzij de automatische herinneringen.

Toe aan een uitgebreider crm voor je groeiende bedrijf?

Je voegt eenvoudig meer gebruikers toe in het Business CRM-pakket. Wil je nog verder automatiseren, dan is er de upgrade naar het Professional CRM. Hierin maak je snel je eigen printoverzichten met rekenfunctionaliteit om te exporteren naar Excel, Word, pdf, csv of om direct te printen.

Een crm-pakket voor slechts 150 euro per licentie per jaar

En dat is inclusief support van de helpdesk en automatische updates wanneer Alexion Software nieuwe features ontwikkelt.