CRM pakketten voor zelfstandigen, mkb en kleine organisaties

Betaalbaar beheer van relaties en klantacties, in de cloud en lokaal beschikbaar. Altijd met online support en een Nederlandse helpdesk.

Vragen over de pakketten of de mogelijkheden van een maatwerk CRM voor jouw bedrijf? Neem gerust contact met ons op of lees meer over de mogelijkheden van maatwerk 🙂

BASIC

online
11
25
  • PER GEBRUIKER/MAAND (135,- per jaar)

BUSINESS

online
13
50
  • PER GEBRUIKER/MAAND (160,- per jaar)

PROFESSIONAL

online
15
50
  • PER GEBRUIKER/MAAND (185,- per jaar)
MEEST GEKOZEN

PREMIUM

online
17
50
  • PER GEBRUIKER/MAAND (210,- per jaar)

Onbeperkt aantal relaties

Naw-gegevens en meer vastleggen voor organisaties en contactpersonen.

Adresaanvulling

Bij het invoeren van een Nederlandse postcode worden straatnaam en woonplaats automatisch ingevuld.

Projectbeheer

Projecten en projectgegevens koppelen aan organisaties en contacten.

Documentbeheer

Word-, Excel-, pdf- en jpeg-bestanden aanmaken en koppelen aan organisaties, contacten en projecten.

Notities & taken

Koppel (telefoon)gesprekken, acties en taken aan organisaties, contacten en projecten.

Urenadministratie

Houd gewerkte uren per project bij.

Outlookadressen

Synchronisatie van adresgegevens van organisaties en contacten met Outlook.

Gegevens importeren

Uit Excel, CSV, KvK etc.

KvK-koppeling

Adressen importeren vanuit de KvK-database.

Sms-functie

Een druk op de knop: sms naar klanten en leveranciers.

Logboek

Eenvoudig wijzigingenhistorie inzien.

DYMO & Brother

Printoverzichten aanpassen

Printoverzichten (met rekenfunctionaliteit) maken en exporteren naar printer, Word, Excel, pdf en csv.

Rapportagetool

Professionele rapportages van projecten, uren en meer.

Rechtenbeheer **

Rechten toewijzen aan specifieke gebruikers of groepen.

Documenten beveiligen**

Documenten versleuteld versturen per email, bv. contracten of AVG gevoelige informatie.

Scanner **

Documenten scannen naar pdf en koppelen aan organisatie, contact en project.

Updates & support *

Automatische updates naar nieuwe versies.

* Onder support wordt verstaan: vragen, problemen en (korte) uitleg over het programma, zowel per email als telefoon. Hierbij is niet inbegrepen de installatie van software op het netwerk, het aanmaken van nieuwe sjablonen etc.
** Ook als losse module verkrijgbaar.

BASIC

online
11
50
  • PER GEBRUIKER/MAAND (135,- per jaar)

Onbeperkt aantal relaties

Naw-gegevens en meer vastleggen voor organisaties en contactpersonen.

Adresaanvulling

Bij het invoeren van een Nederlandse postcode worden straatnaam en woonplaats automatisch ingevuld.

Projectbeheer

Projecten en projectgegevens koppelen aan organisaties en contacten.

Documentbeheer

Word-, Excel-, pdf- en jpeg-bestanden aanmaken en koppelen aan organisaties, contacten en projecten.

Notities & taken

Koppel (telefoon)gesprekken, acties en taken aan organisaties, contacten en projecten.

Urenadministratie

Houd gewerkte uren per project bij.

Outlookadressen

Synchronisatie van adresgegevens van organisaties en contacten met Outlook.

Gegevens importeren

Uit Excel, CSV, KvK etc.

KvK-koppeling

Adressen importeren vanuit de KvK-database.

Sms-functie

Een druk op de knop: sms naar klanten en leveranciers.

Logboek

Eenvoudig wijzigingenhistorie inzien.

DYMO & Brother

Rechtstreeks adressen printen op labelprinters.

Printoverzichten aanpassen

Printoverzichten (met rekenfunctionaliteit) maken en exporteren naar printer, Word, Excel, pdf en csv.

Rapportagetool

Professionele rapportages van projecten, uren en meer.

Rechtenbeheer **

Rechten toewijzen aan specifieke gebruikers of groepen.

Documenten beveiligen**

Documenten versleuteld versturen per email, bv. contracten of AVG gevoelige informatie.

Scanner **

Documenten scannen naar pdf en koppelen aan organisatie, contact en project.

Updates & support *

Automatische updates naar nieuwe versies.

Vragen? Stel ze via WhatsApp

BUSINESS

online
13
50
  • PER GEBRUIKER/MAAND (160,- per jaar)

Onbeperkt aantal relaties

Naw-gegevens en meer vastleggen voor organisaties en contactpersonen.

Adresaanvulling

Bij het invoeren van een Nederlandse postcode worden straatnaam en woonplaats automatisch ingevuld.

Projectbeheer

Projecten en projectgegevens koppelen aan organisaties en contacten.

Documentbeheer

Word-, Excel-, pdf- en jpeg-bestanden aanmaken en koppelen aan organisaties, contacten en projecten.

Notities & taken

Koppel (telefoon)gesprekken, acties en taken aan organisaties, contacten en projecten.

Urenadministratie

Houd gewerkte uren per project bij.

Outlookadressen

Synchronisatie van adresgegevens van organisaties en contacten met Outlook.

Gegevens importeren

Uit Excel, CSV, KvK etc.

KvK-koppeling

Adressen importeren vanuit de KvK-database.

Sms-functie

Een druk op de knop: sms naar klanten en leveranciers.

Logboek

Eenvoudig wijzigingenhistorie inzien.

DYMO & Brother

Rechtstreeks adressen printen op labelprinters.

Printoverzichten aanpassen

Printoverzichten (met rekenfunctionaliteit) maken en exporteren naar printer, Word, Excel, pdf en csv.

Rapportagetool

Professionele rapportages van projecten, uren en meer.

Rechtenbeheer **

Rechten toewijzen aan specifieke gebruikers of groepen.

Documenten beveiligen**

Documenten versleuteld versturen per email, bv. contracten of AVG gevoelige informatie.

Scanner **

Documenten scannen naar pdf en koppelen aan organisatie, contact en project.

Updates & support *

Automatische updates naar nieuwe versies.

Vragen? Stel ze via WhatsApp

PROFESSIONAL

online
15
50
  • PER GEBRUIKER/MAAND (185,- per jaar)
MEEST GEKOZEN

Onbeperkt aantal relaties

Naw-gegevens en meer vastleggen voor organisaties en contactpersonen.

Adresaanvulling

Bij het invoeren van een Nederlandse postcode worden straatnaam en woonplaats automatisch ingevuld.

Projectbeheer

Projecten en projectgegevens koppelen aan organisaties en contacten.

Documentbeheer

Word-, Excel-, pdf- en jpeg-bestanden aanmaken en koppelen aan organisaties, contacten en projecten.

Notities & taken

Koppel (telefoon)gesprekken, acties en taken aan organisaties, contacten en projecten.

Urenadministratie

Houd gewerkte uren per project bij.

Outlookadressen

Synchronisatie van adresgegevens van organisaties en contacten met Outlook.

Gegevens importeren

Uit Excel, CSV, KvK etc.

KvK-koppeling

Adressen importeren vanuit de KvK-database.

Sms-functie

Een druk op de knop: sms naar klanten en leveranciers.

Logboek

Eenvoudig wijzigingenhistorie inzien.

DYMO & Brother

Rechtstreeks adressen printen op labelprinters.

Printoverzichten aanpassen

Printoverzichten (met rekenfunctionaliteit) maken en exporteren naar printer, Word, Excel, pdf en csv.

Rapportagetool

Professionele rapportages van projecten, uren en meer.

Rechtenbeheer **

Rechten toewijzen aan specifieke gebruikers of groepen.

Documenten beveiligen**

Documenten versleuteld versturen per email, bv. contracten of AVG gevoelige informatie.

Scanner **

Documenten scannen naar pdf en koppelen aan organisatie, contact en project.

Updates & support *

Automatische updates naar nieuwe versies.

Vragen? Stel ze via WhatsApp

PREMIUM

online
17
50
  • PER GEBRUIKER/MAAND (210,- per jaar)

Onbeperkt aantal relaties

Naw-gegevens en meer vastleggen voor organisaties en contactpersonen.

Adresaanvulling

Bij het invoeren van een Nederlandse postcode worden straatnaam en woonplaats automatisch ingevuld.

Projectbeheer

Projecten en projectgegevens koppelen aan organisaties en contacten.

Documentbeheer

Word-, Excel-, pdf- en jpeg-bestanden aanmaken en koppelen aan organisaties, contacten en projecten.

Notities & taken

Koppel (telefoon)gesprekken, acties en taken aan organisaties, contacten en projecten.

Urenadministratie

Houd gewerkte uren per project bij.

Outlookadressen

Synchronisatie van adresgegevens van organisaties en contacten met Outlook.

Gegevens importeren

Uit Excel, CSV, KvK etc.

KvK-koppeling

Adressen importeren vanuit de KvK-database.

Sms-functie

Een druk op de knop: sms naar klanten en leveranciers.

Logboek

Eenvoudig wijzigingenhistorie inzien.

DYMO & Brother

Rechtstreeks adressen printen op labelprinters.

Printoverzichten aanpassen

Printoverzichten (met rekenfunctionaliteit) maken en exporteren naar printer, Word, Excel, pdf en csv.

Rapportagetool

Professionele rapportages van projecten, uren en meer.

Rechtenbeheer **

Rechten toewijzen aan specifieke gebruikers of groepen.

Documenten beveiligen**

Documenten versleuteld versturen per email, bv. contracten of AVG gevoelige informatie.

Scanner **

Documenten scannen naar pdf en koppelen aan organisatie, contact en project.

* Onder support wordt verstaan: vragen, problemen en (korte) uitleg over het programma, zowel per email als telefoon. Hierbij is niet inbegrepen de installatie van software op het netwerk, het aanmaken van nieuwe sjablonen etc.
** Ook als losse module verkrijgbaar.

Vragen? Stel ze via WhatsApp

Updates & support *

Automatische updates naar nieuwe versies.

OF DOWNLOAD DE GRATIS ALEXION CRM PROEFVERSIE

Je zit nergens aan vast. De eerste twee maanden zijn gratis. Daarna bepaal jij zelf welk pakket het beste bij jou past of dat je toch geen gebruik wilt maken van Alexion CRM.

AANVULLENDE MODULES voor Alexion CRM

Hieronder een overzicht van alle extra modules. Extra modules leveren soms extra mogelijkheden in Alexion CRM. Lees meer over alle integraties in Alexion CRM.

MailChimp

Mailinglijsten synchroniseren met contacten en andersom, automatische verwerking van aanpassingen en uitschrijvingen.

per gebruiker per jaar
€25

SnelStart

Eenvoudig klant- en leveranciersgegevens uit SnelStart importeren en synchroniseren. Inzien openstaande posten en versturen kopiefacturen per e-mail.

Optioneel: Orders aanmaken & artikelen inlezen

SnelStart logo
per gebruiker per jaar
€25

e-Boekhouden
koppeling

Voorkom fouten en bespaar tijd door jouw klantgegevens direct te synchroniseren met e-boekhouden.nl.

MyShop

Gegevens uit MijnWinkel, MyShop maar ook andere webshops via een e-mailbijlage in xml-formaat inlezen, controleren en doorsturen naar SnelStart.

per gebruiker per jaar
€25

Documentbeheer

Gemakkelijk belangrijke documenten veilig versturen per e-mail en wachtwoord via sms versturen.

per gebruiker per jaar
€15

Rechtenbeheer

Rechten voor aanmaken, verwijderen of aanpassen van gegevens, toe te wijzen aan specifieke gebruikers en groepen.

per gebruiker per jaar
€25

Online database

Database veilig gehost door Alexion Software in de cloud, inclusief een dagelijkse back-up. Op deze manier is het CRM-systeem overal, 24/7 bereikbaar.

per gebruiker per jaar
€25

Scanmodule

Documenten scannen naar pdf en koppelen aan organisatie, contact en project.