Online support
Om te voorkomen dat je waardevolle tijd en moeite stopt in het uitzoeken van Alexion CRM beschikt Alexion Software over een “online supportafdeling”. Je wordt snel en doeltreffend geholpen.
Zodra een van onze medewerkers verbinding heeft gemaakt, is de oplossing vaak binnen enkele minuten gevonden. Je kunt op het scherm meekijken. De medewerker legt uit wat hij doet en vervolgens kun je het de volgende keer zelf.
Als je weet hoe online support werkt, kan je hiernaast de sessiecode invullen die je van een medewerker van Alexion Software hebt gekregen en “Meedoen”.
Hoe werkt online support?
Bel met 050-78 33333, start vul de sessiecode in die je van een medewerker van Alexion Software hebt gekregen en je wordt snel geholpen via een beveiligde verbinding.
Hoe word ik er beter van?
Advies en ondersteuning op maat. Besparing van tijd en dus geld. Meer tijd voor belangrijker zaken.
Hoeveel kost het?
Standaard support: gratis als je een abonnement hebt. € 1,50 per minuut voor overige werkzaamheden.
De factuur ontvang je vervolgens per e-mail.
Wat kan de medewerker doen?
Alexion CRM installeren, gebruikersinformatie verstrekken, problemen oplossen en advies geven.
De beste service
Je wordt het beste geholpen als je gebruik maakt van de meest recente versie van Alexion CRM. Indien jouw update licentie is verlopen, kun je op onze website informatie vinden om Alexion CRM snel en eenvoudig up-to-date te maken.
Zelf uitzoeken?
Je kunt natuurlijk ook even kijken op onze FAQ pagina met antwoorden op de meest gestelde vragen.